Carina´s Blogg

Alla inlägg den 30 november 2014

Av Carina - 30 november 2014 21:30

Sista november,äntligen är denna månad snart slut.Har aldrig tyckt om november.

Nu återstår endast en månad kvar på detta år,sedan börjar vi gå mot en ljusare årstid och ett nytt spännande år att se fram i mot.Jag hoppas verkligen att 2015 blir gladare och bättre än vad 2014 blev,året är i och försig inte slut än. Jag hade faktiskt större förhoppningar inför detta år.Och jag ska nog ta en dag i taget.Inte förvänta mig att under kan ske,för det har jag nu sett att det inte kan.



  

Har fixat i fönstrena och försökt få lite jul stämning.Tomtarna ligger kvar i sin låda och plockas fram strax innan julafton.Årets första glögg är nu inntagen och julstämningen börjar så smått komma även här.


I går blev det en dag i skogen med taxdrev,grillning och trevlig samvaro.Härligt att få vara ute en hel dag.

Femårs kalas stod på dagens program och jag måste nog säga att Elias är världens sötaste femåring.

 

Med denna trollstav trollade han mig till en häxa,så passa er nu för häxor är elaka kvinnor så jag lär nu leva upp till detta till 100% Tror jag ska skaffa mig en sådan hatt och trollstav.Skulle då trolla bort en del personer,och trolla fram en massa bra saker som jag vet skulle göra gott för många.



     

Recept bloggen är nu uppdaterad med fågel,fisk och mitt i mellan = biff

Så ta er ett beösk i bloggen här >>>



Jasny plåstras om dagligen och jag tycker det tar tid att läka i hop detta öppna sår.

Har fått intyg nu på att jag ej kan ställa ut henne på lucia vilket jag hade planerat och anmält till.

Återbesök i morgon,hoppas veterinären blir nöjd med mitt jobb.



 

Visst är hon fin min Rea, är så glad att hon är min.



Försök aldrig att vinna tillbaka en person som har valt att FÖRLORA dig !


Kram

Carina





Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards