Carina´s Blogg

Alla inlägg den 14 november 2014

Av Carina - 14 november 2014 15:15

Fastän jag bastade och duschade varmt innan jag la mig i går kväll så frös jag i stortsett hela natten.Måste nog bero  på min låga puls.

Nu har jag fått nog av att ligga i sängen och frysa natt  efter natt.Åkte och köpte mig ett nytt dyrt täcke,så förhoppningsvis får jag sova betydligt bättre.

Så i natt blir det "hett under täcket "  då det är ett täcke med gåsdun.



Dom har nu hört av sig från djursjukhuset och Jasny blir kvar ytterligare ett dygn till.Dom vet inte vad det är,väntar på provsvar.Men hon har ont säger dom.Skönt att hon är under uppsikt av kunnig personal,men undrar vi undrar så vad det kan vara?

Tezz tycker detta är mycket konstigt att Jasny inte är hemma.Så fastän vi nu har fem hundar hemma så känns det så tomt och väldigt märkligt att vår fina Jasny inte är här.



Goda vänner kan göra allting tillsammans,men de bästa vännerna kan även göra ingenting tillsammans



Kram

Carina




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards