Carina´s Blogg

Alla inlägg den 10 november 2014

Av Carina - 10 november 2014 11:15

Förkylningen eller influensan har tydkigen kommit för att stanna i min kropp.

Fruktansvärd hosta och en röst som kraxar värre än vanligt.Blir hemma ett par dagar till och hoppas jag blir bättre.


Det blev en stillsam helg för min del.Stackars taxtjejer som inte får jaga,men kan tyvärr inte göra så mycket åt det.

Telefonen ringde i lördags och jag svarade men mannen på andra sidan luren hörde inte mig,så han la på och jag fick ringa upp och förklara att jag var väldigt hes/förkyld och därför inte fick fram mycket till ljud.Inte lätt att göra sin röst hörd alla gånger.


Matbloggen har blivit uppdaterad med nya recept.

  

En fantastiskt god kycklingfilé med champinjon och örtsås.Receptet hittar du här >>>


 

Har länge velat laga denna rätt och i går blev det av - Pulled moose - receptet hittar du här >>>


och sist men inte minst en underbart god paj


 

Apelsin- och passionsfruktspaj med maräng. Receptet hittar du här >>>


Mycket gott finns det att laga och jag får nog aldrig nog av matlagning,tycker det är så roligt.Nu börjar lite små planering inför julmaten.Vill ju laga något nytt.


Så mycket bättre i lördags får en hel del kritik.Jag har väl aldrig vetat vem Kajsa Grytt är,men måste säga att jag gillar denna kvinna.Tycker det är intressant med människor som sticker ut och inte är som oss alla andra.

Tycker även att artisterna fick hennes låtar att bli Så mycket bättre ,än orginalet.Hon skriver intressanta och kittlande texter som kan få en genomförkyld kvinna på 45 år att rodna.

Allt faller - med Ola. Brinner - med Orup. Dunkar varmt - med Love.  Bakom allt - med Carola och Slicka mig ren - med Johan.

Amanda med låten - Vågar du vara ensam i natt ? - Undrar vad dom tänkte när dom gjorde mig, gjorde dom det av lycka eller bara för att solen sken, blev dom ännu gladare när nio månader hade gått ?

Ja det är en fråga man skulle vilja ställa till många föräldrar.


Att vara lycklig betyder inte att allt är perfekt.Det betyder att du valt att se bortom bristerna.



Kram

Carina





Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards