Carina´s Blogg

Alla inlägg den 2 november 2014

Av Carina - 2 november 2014 19:30

Barn är ett folk och dom bor i ett främmande land,detta land är ett regn och en pöl.


Minns du hur det var när du var ett barn ?

Hur allting var möjligt !

Inga gränser för vad som kunde hända...en slags sagovärd där allt var möjligt.

Inom oss fanns känslan av att allt vi drömde om ska bli sant.


Men så växer vi upp och förändras.

Vi präglas av världen och människor omkring oss.

Jag har försökt präglat mina barn och visat dem rätt väg här i livet.

Ge dem en trygg och harmonisk uppväxt.

Är själv uppvuxen med endast en mamma och en låtsas pappa.Längtade alltid efter min pappa som jag inte fick träffa. Han är inte bra för dig Carina,sa alltid min mamma.


Jag minns då jag var var liten/yngre tonåren,jag skulle ALDRIG skaffa mig någon man,de bara luras och är dumma.

I dag lever jag med samma man sedan årskiftet 1985/1986.

Vi har tre barn tillsammans och ett underbart litet barnbarn som i dag blev 1 år.


Minous mamma-Linda hade ordnat med ett riktigt fint 1 års kalas.

            

Tack Minou för ett innehålls rikt år tillsammans med dig,är så glad att jag får vara farmor åt dig.


Det har varit skönt med långledighet.Vad har jag gjort ? Det blev ett dagsbesök till Ullared för shopping.Men blev en aningen besviken,de hade inte alls samma utbud som tidigare. Sedan var det galet mycket folk också.Men kom inte tomhänt hem i alla fall.För är det något jag kan så är det att shoppa.

Rätt kämpigt att själv få köra 88 mil på en och samma dag.Tror inte jag gör det fler gånger,för visst är det skönt att kunna dela på körningen.

Sedan har jag varit hemma och bara varit...


Bloggen har blivit uppdaterad med nya recept.


Kryddig torsk. Receptet hittar du här >>>


    

Minutbiff med vitlöksost hittar du här >>>


Är det inte viktigare vad man har i sitt hjärta än vad man har i sin plånbok ?



Kram

Carina








Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards