Carina´s Blogg

Alla inlägg den 11 november 2014

Av Carina - 11 november 2014 10:15

Jag hostar på här hemma och den receptfria hostmedicinen kunde lika gärna innehålla vatten,för jag märker ingen skillnad.Får nog ta ett besök till vårdcentralen i morgon för lite starkare grejer som tar död på denna retshosta.

Har blivit tipsad om whisky,Kent bjöd på något äckligt här om dagen.Men nej tack är inte så mycket för att bota sjukdomar med alkohol.


Tittade på fotbollsgalan i går och blev lite full i skratt.

Där står den manliga fotbolls spelaren och tar i mot sitt pris och tackar sin fru,sedan får den kvinliga fotbollsspelaren sitt pris och även hon tackar sin fru.

Förstår ni tjejer/kvinnor vilka attraktiva varelser vi är på marknaden och alla män då? Det måste finnas överflöd på män?

Så alla kvinnor som är singel och vill ha en man,gå ut för sjutto, det dräller ju av ensamma karlar där ute.

Men så är det ju som så att dom bästa männen är ju faktiskt upptagna,så illa är det.

Antingen är de gifta/sambo med en kvinna eller så är det bögar.

Det har hänt några gånger att jag tänkt, en sådan man skulle jag kunna leva i hop med,men de skulle aldrig kunna leva i hop med mig.Nej för de vill leva i hop med en annan man.Tänk så invecklat det kan bli ibland.


Jag har en man som jag länge suktat efter.

Han verkar så kärleksfull,varm,snygg kropp och alldeles underbar.

Bara jag hör hans röst (är svag för röster nämligen)så kittlar det till i min kropp och mina pupiller blir som hjärtan och jag drömmer mig bort.

Om vi hadde haft frikort i vår relation min man och jag så hade han lätt varit mitt frikort,med guldkant på     Martin Stenmark.

Fick ju möjligheten att njuta av honom på avstånd i går och det är inte illa det   



Om vi någonsin ska kunna njuta av livet,så är tiden nu.

Inte i morgon eller nästa år.




Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards