Carina´s Blogg

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Carina - 28 januari 2013 19:00

Sov ovanligt bra denna natt och kände mig skapligt utvilad då det var dags att lämna säng kl 05:20

Byltade som vanligt på mig en massa kläder då jag gick ut på morgon promenaden med hundarna och blev förvånad över att det var så varmt +1 grad.Ny snö hade kommit under natten och det enda spår som fanns ute var från de vilda djuren som gått.

Dom varnade för hala vägar så jag tog det extra försiktigt då jag åkte.Är ju lite rädd om mig själv   


Dagen på jobbet gick bra.Saknade Camilla och Nettan som inte var på plats.Men i morgon kommer dom tillbaka.

I och med att jag nu jobbar i en annan klass har jag kommit en arbetskamrat betydligt närmare.Vi har jobbat på särgymnasiet hela tiden,men aldrig så nära varandra.Vilket nu inlett till en ny spännande och förväntansfull relation.

Tror nog vi kan hitta på en och annan trevlig stund tillsammans efter arbetsdagens slut.


Ni som är vänner med mig på FB såg i går att jag startat upp en NY BLOGG   Ja har man inget annat för sig så skaffar man sig.Tycker det är så roligt att blogga   


Pad thai med räkor blev kvällens middag hos mig.

 

Pad Thai är ett typiskt thailändskt nudelrecept med många aptitretande ingredienser som räkor,spansk peppar, morötter, salladslök och böngroddar.Snabbt,enkelt och mycket gott.


Lyssna på din egen intution när du ställs inför ett beslut


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards