Carina´s Blogg

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Carina - 5 januari 2013 22:00

Denna lördag blev en lördag tillsammans med Isabella.Var hemma hos henne i Alvik strax innan elva.Vi hade bestämt oss för att göra något tillsammans med inte vad vi skulle göra.

Vi åkte till IKEA där vi hittade lite små grejer som åkte ner i våra vagnar.Mysigt att bara gå runt där och titta och drömma sig bort hur man skulle vilja göra hemma.

När det var färdig shoppat svängde vi av till Liljeholmen där vi åt lunch.Sedan fortsatte vi hem till Isabella i Alvik.

Fikade och fixade lite hos henne sedan var det dags för mig att åka hemåt.

Tack mitt hjärta för en mysig dag med dig   

 

Men innan jag åkte hem blev det ett stop på Jysk i Moraberg för att köpa en hylla till badrummet, som jag nu under kvällen själv har skruvat i hop.

 

Vill renovera badrummet,men det finns inte på planerings stadiet än så då får man piffa till det med lite annat.


 

Hasselbackspotatis med älg entrecote och chilibearnaisesås blev det till middag


 

Och detta till efterrätt


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards