Carina´s Blogg

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Carina - 11 januari 2013 19:00

Tänk om det fanns en on och off knapp till hjärnan.Gud så det skulle kunna underlätta mycket, ja i alla fall för mig som har en hjärna som jobbar på högtryck vissa gånger.   

Jag skulle framförallt få sova betydligt bättre,blev en sådan natt i natt och väldigt lite med sömn.Tankarna ville liksom inte sluta och klockan tickade på,rätt stressande då man vet att man ska upp och jobba.


Var tillbaks till jobbet och jag var efterlängtad.Vi har nämligen en elev som inte fungerar då jag inte är på plats.

Eleven rymmer,slåss och blir väldigt svårhanterlig.Men då jag är på plats funkar allt som det ska,om jag då jobbar med just denna elev.Dom är smarta och kluriga våra elever.Vet vilka de kan spela ut och vilka det inte fungerar på.


Om man inte har möjlighet att resa till Thailand då får man göra det bästa för att lindra längtan.

Men jag ska dit så småningom,det står rätt högt upp på min dröm lista   

I dag gjorde jag en het Thaibiff med glasnudlar till middag

 

Var riktigt gott.Men det säger ju jag om all mat.Ja, jag lagar för det mesta 99,9% mat jag tycker om.Skulle aldrig laga en rätt jag inte gillar.


Imorgon kommer ungdomarna hem till oss.Linda som är tillsammans med Tobias skulle jobba i morgon,men bytte bort sitt pass med en annan tjej.Det var ju rart tycker jag.Så vi blir i morgon sju personer runt middags bordet   


Trevlig fredagskväll

Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards