Carina´s Blogg

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Carina - 2 oktober 2012 17:19

Många tycker väldigt mycket i det tysta, eller så små pratas det i korridorerna. När det sedan blir möte och möjlighet till att ta upp det man är missnöjd med så görs det inte och hur ska man då kunna gå vidare ?
Droppen som fick min bägare att rinna över i går var då en arbetskamrat sa upp sig pga missnöjet med vårt arbete.
Jag fullkomligt spydde galla och missnöje över verksamheten personal som håller sig undan då dom som mest behövs osv.
I dag gav det resultat till en mer närvarande personal och lite mer glädje hos vissa. Men själv känner jag en stor besvikelse hos vissa som tidigare på dagen sagt mycket men valde att tiga då det uppdagades. Så fruktansvärt fegt. Jag står i alla fall för min åsikt och jag vet att vara rak och ärlig är ett vinnande konsept.

Tack vare en god vän så fick en av våra elever komma i närkontakt med ismaskiner på Axa arenan Scania i Södertälje. Detta var dagens höjdpunkt och jag skratta så att tårarna rann ner för mina kinder. Tyvärr vågade hon aldrig åka med, men vi ska tillbaka igen om tre veckor.
Han som tog hand om oss -Lasse var super bra och mitt mål är att få henne att sitta på ismaskinen bakom ratten. Hon är så fascinerad av dessa maskiner.
En lång men lyckad utflykt.
Nu sitter jag i väntrummet Folktandvården i Tumba inte alls lika upphetsande men dock nödvändigt
Kram Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards