Carina´s Blogg

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Carina - 1 oktober 2012 21:03

Efter elva och en halv timme på jobbet känner man sig rätt mättad av både jobbet och vissa arbetskamrater
Teckenkursen var höjdpunkten i dag men det är lite segt att lära sig något så pass sent på kvällen
Ensam hemma, Kent är på fotboll och Gabriella hos en kompis. Tänkte uppdatera min hemsida men något är galet med min dator måste nog bli en ny nu inom snar framtid för en seg och icke fungerande dator suger musten ur mig.
Nu blir det ensam mamma
En av dessa mammor är så pinsam tycker jag, pussar på alls männen även då de andra männen ser på. Lite diskret kan hon väl ändå vara eller är hon så desperat. Mamman heter Cecilia och jag tycker hon är så billig

Trevlig kväll kram Carina

Av Carina - 1 oktober 2012 13:22

Gissa om jag blev glad i morse då det visade -1,4 kg sedan förra måndagen.Jobbigt att vara slav under vågen men det är väl en av mina störningar jag har.

Bara genom att låta bli godis,fikabröd och smarriga efterrätter (fuskade lite i går) och ingen alkohol på en vecka så gav det faktiskt resultat.

Bara att fortsätta vara hård och synda i lagoma mängder då och då,inte var och varannan dag som tidigare   


Jag har en tung vecka framför mig.

Jobbar till 19:00 i kväll.Vi har teckenkommunikations kurs fyra måndagar framöver.

I morgon är det tandläkaren direkt efter jobbet,frissan på onsdag,möte på en annan skola efter jobbet på torsdag så på fredag lär jag vara däckad.


Nu är min rast strax slut och så även jag...


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards