Carina´s Blogg

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Carina - 18 oktober 2010 21:00

Vecka 42 har just börjat.Endast tio veckor kvar av detta år.Sen måste man lära sig att skriva 2011.Det brukar ta några veckor innan man fått in det nya året då man skriver.Jag tycker det är så roligt då man får börja använda en ny kalender. Nytt år med nya möjligheter och nya utmaningar.Undrar vad kommer att hända nästa år?

Ja den som lever får se och lever kan jag säga att jag gör.Har väl aldrig unnat mig så mycket som detta år.Jag gör det som faller mig in och tar till vara på livets goda stunder.Det ska helt enkelt vara gött att leva   


Kände mig lite piggare då jag vaknade,men efter att ha frusit mig igenom en hel dag på jobbet så inser jag nu att jag inte är så mycket piggare.Så jag får vila mig från träningen även i morgon och hoppas det blir av på torsdag.


Jösses vad halt det var i morse.Gick till jobbet och det var knappt jag kom fram på vissa ställen,gled omkring.Det jag inte kan förstå är varför övergångsställen alltid är så hala.Dessa vita sträck är som isbanor,dom borde göra dom knottriga så glider man mindre.Det är snart dags att byta till vinterdäck på både bil och sko sulor.


Ha en bra kväll

Kram

Carina



Män vill alltid vara en kvinnas första kärlek - kvinnor vill vara en mans sista äventyr


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards