Carina´s Blogg

Alla inlägg den 14 maj 2017

Av Carina - 14 maj 2017 20:00

Snart har halva maj gått och sakta men förhoppningsvis säkert börjar värmen att smyga sig på.

Våren är ju så fantastiskt härlig så den vill man ju bara inte gå miste om.Jag törs ínte plocka bort isskrapan ur bilen än.

Fredagen och lördagen bjöd på solsken,idag har vi fått små regnskurar,men det har varit behaglig värme ute.

Denna helg har vi haft besök av fyra valpköpare som ska ha valp från v-kullen.

 

Tre av besöken blev utomhus,vilket är så fantastiskt skönt för valparna att få komma ut.


Fick en jätte fin ljuslykta av en valpköpare,och en annan hade varit i Norge och fiskat torsk som han hade med sig. Man blir alldeles varm i hjärtat över deras omtänkamhet.

    

  

Tog lite nya bilder på mina små.Dom är så fina alla 8.


 

Den här månaden har jag förmånen att testa Lithells grillkorv. FRI FRÅN - gluten,laktos,ägg,ärt-,soja- & mjölkprotein. Riktigt goda och mättande.Så dessa korvar kan jag varmt rekommendera.

   


Det har även blivit lite bygge av nya altanen,men det tar tid och vi har ingen brådska.Huvudsaken är att det blir bra och det brukar det bli när Kent bygger.

Inga PW rundor denna vecka,tiden har inte funnits.Hoppas på fler rundor i nästa vecka.

Har haft kramp i mina vader i flera dagar,utan att jag har ansträngt mig.Jätte obehagligt,har aldrig haft det tidigare. Googlade på det och fick fram följande - Det kan vara brist på B12,kan också tyda på underfunktion hos sköldköteln. För att motverka kramper i vadmusklerna bör man öka intag av Magnesium.Man bör även minska kolhydratintagen rejäl.

Så nu ska jag testa det,och hoppas på gott resultat.


Kram

Carina




#korvpåsebuzz #lithells #buzzador


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards