Carina´s Blogg

Alla inlägg den 10 april 2016

Av Carina - 10 april 2016 20:45

Livet måste gå vidare,torts alla motgångar vi drabbats av det senaste halvåret.Snart borde det faktiskt vända,tycker jag.

Vill bara vara extra tydlig med att jag ej anklagar hanhunden för att Nora gick tom,det hade lika gärna kunnat hända med någon annan hane.Men jag vet inte om jag törs chansa en gång till med att para henne med samma hane. Mycket synd för den hanen gillade jag skarpt,så trevlig,snygg och duktig i skogen.Men det är en bit att åka till Umeå. Jag har i alla fall lärt mig något nytt och det är att från och med NU ska jag ALLTID herpesvaccinera alla mina tikar.Så i morgon hoppas jag Mynta kan få sin spruta.


I lördags efter frukost tog vi en skön pw runda på 7 km.Därefter åkte vi till Nacka,men först hämtade vi upp Anders.

  

Jag hade turen att få fribiljetter av Ulrika Karlsson-Arne till Stockholm gamefair.Tusen tack igen,mycket trevligt att få en pratstund med dig.

En liten men väldigt trevlig mässa.Inte alls mycket folk,så det fanns tid att prata med dom som stod i sina montrar.

Jag hade väl inte tänkt handla något förutom en ring av Paula.

 

Har länge tänkt beställa en ring till höger pekfinger (avtrycka fingret) men det va en specialare jag ville ha så det var så bra att jag fick träffa Paula och berätta hur jag ville ha den.Riktig mysig tjej och hennes kille Daniel.Tänk att driva ett företag tillsammans,verkar ju jätte roligt.Önskade att även jag hade den drivkraften.

Om ca 8 veckor kommer min ring och då blir det bildbevis här på bloggen.

Förutom ringen så köpte jag ost och choklad,jag är hopplös,men det är ju så gott.


I förmiddags åkte Kent på jaktstig och jag till Haninge.Fixa naglar och handla mat.När jag kom hem grillade vi hamburgare till lunch och kunde sitta in våra nya utemöbler.

  


Njöt någon timma i solen innan jag todghundarna med på lång PW runda.

 

Både hundar och jag behöver motion,Kent håller sig gärna hemma så han anser sig väl vara vältränad   


Receptbloggen är uppdaterad med lite nya recept >>>


   


I morgon är en ny vecka med nya möjligheter.Nu kan allt bara bli bättre så jag siktar mot en toppen vecka.


 


Kram på dig och var rädd om dig.

/Carina




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards