Carina´s Blogg

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Carina - 14 november 2012 20:47

Hon ser nästan sprickfärdig ut,min älskade lilla Diza.Jag ska hålla tummar och tår för att det ska går riktigt bra denna gång.

Har många valpköpare på kö, helt otroligt men så roligt att dom hör av sig.Både från Sverige och Danmark.

 

Kram

Carina

Av Carina - 14 november 2012 16:00

I dag har jag jobbat på att försöka leta rätt på min mamma.Vi arbetar inom samma kommun och då jag sökte på hennes namn via mailen fanns det bara en träff.

Jag chansade och skickade i väg ett mail.Vet ej om det är du men jag söker efter min mamma.

Och visst hade jag hamnat rätt.Hon skrev tillbaks att det kändes konstigt att höras efter så många år.

Jag förklarade min anledning till sökande efter henne och det var att försonas med sin mamma innan hon lämnar jordelivet.Hon skulle fundera på saken och erkände att känslorna för oss inte var så starka längre.

Det känns mycket märkligt,vad har jag gjort min mamma.Vad har min mormor gjort sin dotter?

Skrev även att denna träff ej skulle vara ett möte med en massa groll utan syftet var att min mormor ska få en inre ro och att vi den dag då det är dags att mötas på en begravning ska kunna göra det som vuxna människor på ett så naturligt sett som möjligt.

Hon ville fundera i några dagar.Då jag fått hennes svar tänkte jag gå vidare till min moster.

Jag vill tacka er alla för fina kommetrarer på FB med anledning av det jag skrev i går   

För mig är det så viktigt att människor runt omkring mig mår bra.Oavsett om det är arbetskamrater,vänner eller släkt. Mår inte dom bra så mår inte jag bra.Jag gör så gott jag kan och mer än så kan jag inte göra.


Dagen i dag har varit rätt grå måste jag säga.

Flöt på bra på jobbet och nu ska jag strax ta en promenad med hundarna och laga mat.Sedan blir det väl en lång fotbollskväll i detta hus.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards