Carina´s Blogg

Direktlänk till inlägg 26 december 2010

Jag är som en redig karl

Av Carina - 26 december 2010 22:15

Nu är glada julen slut slut slut.Gud så skönt.

I morgon är det vardag igen och vi ska nu se fram i mot nyårsafton,vad den nu har att erbjuda.


Kent ville åka på julrea i dag,men det ville inte jag.Det finns inget som är så jobbigt som att gå i affärer dessa dagar och trängas med hysteriska människor.

Vi åkte till Länna för att handla salld,Kent ville in på tre butiker för att titta på TV till sovrummet.Men jag vill inte ha tv i sovrummet,där ska man sova,titta på tv gör man i vardagsrummet.Så det så.


Vi tog en långpromenad med varsin hund,rätt skönt att komma ut och röra på sig då man inte gör annat än att äta mat och godis dessa helger.Efter en timme var vi tillbaks och då hade plogbilen varit i farten.Dags att skotta snö.Ja det är jag och männen som gör det på våran gata.Jag är som en redig karl,jag kan så himla mycket   

Det är ingen träning i kväll eftersom det är jullov.Kent och jag spelade lite wii en stund efter maten för att få kvällen att gå.Han hade köpt ett spel där man skulle skjuta hjort och björn.Rätt kul faktiskt.Men inget går upp i mot dansspelet,det är grymt roligt.


Kram

Carina 

  

 
 
Annci

Annci

27 december 2010 12:53

Ha, ha... en redig karl i det du gör möjligen, men i övrigt tycker jag du är en äkta kvinna :-)!

Läste i kapp din blogg så flitigt att jag missade att gå på lunch. Du ser ut att ha haft en fin jul! Kul med Wii. Jag ska nog köpa på mig några fler spel så blir nog vårt Wii lite mer använt (har bara sports + resort än så länge).

Önskar dig en God fortsättning och 5 sköna avslutningsdagar på det här året!

STOR varm å snöig kram / Annci

http://www.hultstrom.nu

Carina

27 december 2010 14:49

Sorry Annci att du missade din lunch ;-) Hoppas du hann få i dig något ändå.För äta bör man.
Det är kanske tur att jag inte ser ut som en karl,eftersom jag gillar att ha på mig köänning.
Men i mitt nästa liv ska jag bli man,det verkar vara så bekvämt.
Köp på dig dansspelet,det är så roligt och perfekt att ha på nyårsfesten.
Hoppas du får ett gott slut på detta år och att du får bada i champange på nyårsafton.
Bamse kramar till dig underbara kvinna :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 16 april 2020 07:00

Det är så overkligt, konstigt och skrämmande med covid-19.Jag har nog inte riktigt förstått allvaret i det. Man får höra om det på radion,tv och bland sociala medier.Det har på någotvis varit så overkligt, tills i går då vi fick det tragiska besked...

Av Carina - 27 mars 2020 06:30

Det var en månad sedan jag skrev sist och mycket har hänt i världen sedan dess. Jag försöker att inte tänka så mycket på covid-19.Visst är det fruktansvärt för dom som blir drabbade,men jag kan inte sluta leva eller stänga mig inne.   Vårt gymn...

Av Carina - 26 februari 2020 14:30

Gör mer av det du älskar att göra. Det som får dig att må bra. Livet är för kort för något annat. Att medvetet boka tid med sig själv för att må bra och njuta är en viktig del i att varauthållig. Att gilla vad man tar sig för, skapar en go känsla i...

Av Carina - 16 februari 2020 14:00

Träna hjärtat    Ditt hjärta är din kropps viktigaste muskel och med regelbunden motion får du ett starkare hjärta. Om du tränar och rör på dig dagligen halverar du risken att drabbas av hjärt- och kärlsjukdom jämfört med om du har en stillasittand...

Av Carina - 12 februari 2020 15:30


Igår började Weight Trainer PRO, bokade in mig på första grupp passet kl 18:00. Fem stationer hade vi och man var 40 sekunder på varje station sedan bytte man.Vi körde fyra varv och alla gjorde efter sina förutsättningar.Riktigt tufft men roligt.Vi h...

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards