Carina´s Blogg

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Carina - 22 november 2010 20:45

Nu har jag laddat upp med massor av ljus.

177 ljus kom jag hem med från IKEA i kväll.Jag älskar att få tända ljus.

Det är alltid tända ljus på middagsbordet och vardagsrumsbordet.Nu lär jag klara mig till jul förhoppningsvis.


Jag ska på läkarbesök nu på torsdag pga av min fot och när jag berättade det för min rektor var hennes reaktion,men då blir ju du borta jätte länge om det blir operation osv osv.Ett negativt bemötande tyckte jag.

Jag är nästan ALDRIG sjuk så jag förstod inte riktigt hennes reaktion.

I dag då vi hade möte så berättade hon att hon själv varit på läkarbesök pga sitt knä och nu ska opereras i december.Då hade jag lust att säga-jaha du kan minsann vara borta men inte jag   Men det är väl för att jag är oumbärlig eller vad tror ni   


I dag har jag känt mig olustig, till och med lite ledsen.Varför då? Ingen aning men det blir väl så ibland.Är nästan jämt glad så det blir väl sådana dagar i bland även för mig.

Har försökt att ta till mig det som Bruno Mars sjunger i sin fina låt -

Just The Way You Are   Men inte ens det hjälper mig i dag.


Tittar nu på Biggest loser.Vilka duktiga mäniskor och vad snygga dom blivit. Blir verkligen peppad att börja banta igen.Ska försöka att bli av med 3-4 kg.Kan dom så kan jag.I morgon börjar jag för i dag har jag redan fuskat. 


Hoppas på en bättre dag i morgon


Kram

Carina





Av Carina - 22 november 2010 12:00

Han gav mig ett hjärta med choklad

  

En arbetskamrat till mig har två döttrar som så gärna vill skaffa sig en hund.

Jag gav dem en dvd film som jag brukar ge mina valpköpare då dom köper hund från mig.Flickorna blev så glada,dom sa åt sin pappa att köpa något till mig,för att jag var så snäll och gav dem filmen.Faruk vet att jag gillar choklad.Så han gav mig ett hjärta med choklad.Gissa om jag blev glad   Jag blir verkligen jätte glad när någon tänker på mig och överraskar mig med presenter.


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards