Carina´s Blogg

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Carina - 8 november 2010 13:45

I dag är jag inte stark.Har så ont i min mage.Kände mig illa mående och konstig redan i går eftermiddag/kväll.Kunde inte äta middag,drack endast vatten. Jag förstår inte vad det är som kan göra så ont i min mage,kramp eller mer som värkar,sådan man får då det är dags att föda barn.Men gravid är jag definitivt inte så det kan vi pricka bort från listan.Kan vara en släng av magsjuka? eller matförgiftning? eller en mage som pratar med hela kroppen-tagga ner nu Carina. Min son sa häromdagen att jag festar mer än honom   det lät inte så bra.Som förälder ska man ju föregå som gott föredömme.Ja nu blir det inga fler fester på ett tag vad jag vet. Men jag kommer ju inte att tacka nej om någon vill bjuda med mig på lite skoj  


I kväll kommer det Polska ovädret.Det kan komma upp till två decimeter snö. Ja det är ju bara att inse att vintern redan kommit i kapp oss.Fick ett mejl från ving resor i dag.Boka tidigt rabatt på sommarens resor 2011.Men jag vet inte hur denna sommar blir?

Har jag/hunden valpar?

Vill någon resa utomlands med mig ? Isabella jobbar och får betala sin resa själv och kommer då förmodligen att vilja åka med kompisar i stället. Gabriellas pojkvän har släkt i Grekland som dom vill hälsa på i sommar.Så det blir nog att jag får resa själv nästa sommar.

Det är så här års som jag tycker om att börja planera inför näst kommande sommar.Det blir liksom lättare att härda ut vintern då.


Nej nu är det dags att lägga sig och vila igen.

Kram

Carina

Vi kan inte uträtta stora saker - bara små saker med stor kärlek

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards