Carina´s Blogg

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Carina - 16 januari 2010 14:30

Har jag haft i dag.Jobbar i min pappas butik och hyllorna med katt och hundmat är toma.No money nothing happens,det går liksom hand i hand.Det är så pinsamt när kunderna kommer in och det inte finns något att sälja.Har klippt klor på två hundar och en kaning.Kaninen var så nerkissad på bakbenen så nu får jag hem och byta tröja.Äckligt


I går var det tulpanens dag och jag blev glatt överaskad då Kent kom hem med en bukett tulpaner till mig.Undra om han visste att det var tulpanens dag?


Blir så dans sugen när jag ser Let´s Dance.Jag vill också vara med,lära mig en ny dans varje vecka,bli sminkad och få håret fixat och få ta på sig en snygg glittrig  klänning.   


Valp spekulanten från Uppsala med fru som kom i går var mycket trevliga och intresserade,kändes mycket bra.Mitt upplägg som halvfodervärd var inte aktuellt,där i mot ville han köpa en valp till fullt pris,låta mig ta en valpkull och ifrån den kullen få en valp.


I kväll blir det V75 på tv efter middagen,vi spelar i hop på jobbet.

Det har bara blivit små vinst summor.Men många bäckar små.Sen blir det stjärnor på slottet.Tycker det är riktigt trevligt program.Kvälls trött som man är väntar väl sängen vid 22-tiden.

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards