Carina´s Blogg

Alla inlägg den 1 juni 2015

Av Carina - 1 juni 2015 21:00

Då har maj regnat bort och vi har nu gått över till juni månad som började med en regning dag.

Jag undrar hur denna sommar kommer att bli ? Ska den regna bort ? eller har vi fått vår dos av nederbörd ?

Hoppas det i alla fall.


Tänk att veckorna bara rusar i väg.

Känner mig lite stressad över alla måsten man har och som ska fixas.

En sak jag kan bocka av från min ATT GÖRA lista är Björn passet.Sköt det i torsdag och det gick riktigt bra.

Nu ska älgmärket skjutas och hagelbössan ska dammas av den med.

Rea har en spår etta kvar innan jag är nöjd, men just nu är hon och jag inte helt överrens med hur en spårning av klöv ska gå till.Nej hon vill jaga skogsmöss och jaga spårlinan...

Hon förtjänar verkligen sitt namn för tillfället.


I går var det morsdag och jag tyckte inte det var något att fira.

Känner mig i dagsläge inte som en lyckad mamma och då ska man inte uppvaktas.

Isabella firade mig förra lördagen och i går kom Gabriella,Tobias och Minou hit på middag och tårta.

Tack mina fina barn som envisades med att fira mig - Isabella,Gabriella och Tobias.

  


Har uppdaterat matbloggen med tre nya recept.

     

Se recepten här >>> 


I fredags hade jag en LÅNG arbetsdag.Började kl 07:45 och slutade 22:30

Vi hade student bal på skolan och innan festen drog igång vid 19:00 hade Camilla och jag fått uppgifter som skulle göras och slutföras senast fredag.Bra att få lite komptid att plocka ut,förhoppningsvis när man själv vill.

 

Dream team - vi fyra kvinnor tog hand om de nio studenterna som kom.Mycket trevlig och lyckad kväll.



Hade fint fågelbesök i går,en domherre med flickvän.

 

Tycker den  är så fin.



Den finaste gåvan du kan ge någon är din tid.

Därför att när du ger någon din tid ger du bort en del av ditt liv som du aldrig kan få tillbaka.



Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards