Carina´s Blogg

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Carina - 2 april 2013 21:45

Hade inte tänkt blogga något mer i dag,men fick veta en sak som satte myror i mitt huvud.

Man kan inte ta något för givet.Mannen eller kvinnan du har bredvid dig i dag kanske inte är hos dig i morgon.

NEJ för i morgon är en annan dag.Man äger inte rätten till den man är gift med,men man äger rätten till en förklaring. Ja det tycker i alla fall jag.Rätten att veta varför DU lämnar mig ???

Detta är min andra vän som meddelat att den blivit lämnad av sin partner helt utan förklaring.

Varför drar man bara och struntar i den andra och dess gemensamma barn??

Kärleken är inte alltid för evig,men en förklaring till allt finns det ändå...

Jag gör nu allt för att stötta denna vän och jag hoppas han reser sig igen och går vidare mot nya mål och möjligheter. Livet har så mycket mer att ge än en massa fråge tecken.


Det är sant att det inte är lätt att släppa taget och gå vidare...

att bryta upp är svårt...Men att stanna är ju svårare...Det är också sant...att när du bestämt dig...Det är då du inser att det var det bästa beslut du kunnat fatta...

 

All styrka till dig min vän


Kram

Carina

Av Carina - 2 april 2013 19:00

SUPERVÄRME PÅ VÄG +18 skriver Aftonbladet på sin löpsedel i dag.Jo jag tackar ja,det passar mig som handen i handsken.ÄLSKAR SOLEN och VÄRMEN   

Jag är som ett barn som räknar ner dagarna till julafton, fast jag räknar ner till solen och min,ja vår,Gabriellas och min resa till Marmaris. 88 dagar är det kvar nu.Ska bli SÅ skönt.


När jag kom hem i dag blev det en timmes promenad med hundarna,så skönt att komma ut och röra på sig.Och vad ser jag då jag kommer hem,uppe på berget framför vårat hus ? JO två vildsvin.Det är väl fan också att jag lyckats locka hit dem...


 

Karré med aubergine och oliver är en imponerande varmrätt med vinnande smaker. Karrékotletterna ger ett fint tuggmotstånd och tillbehör som vitlöksdoftande aubergineröra, oliver och tunna strimlor paprika bidrar till att detta blir en ny vardagsfavorit på middagsbordet.MUMS så gott det var.


Snart blir det mera mat fast då på tv,halv åtta hos mig.Ha en trevlig kväll gott folk.


Du vet vem som tänker på dig...Om du tänker efter...Följ dina tankar så finner du kärleken...


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards