Carina´s Blogg

Alla inlägg den 8 december 2013

Av Carina - 8 december 2013 19:00

Andra advent och snart börjar en ny vecka,igen.Förstår inte vart helgerna tar vägen.

I fredags struntade jag i Sven och åkte med på kryssningen.Från början var vi 14 men pga av Sven blev vi bara sju kvar.

Båten skulle lämna hamnen kl 18:00 men vi blev kvar där till 22:00 och det berodde naturligtvis på Sven.Vilket var helt ok för min del att stå helt stilla.Så vi hade Gröna Lund som utsikt då vi intog julbordet.

Camilla och jag dansade fram till halv tre,sedan var det dags att inta sängen. Tur att vi hamnade där den tiden,för jädrans vilken sjögång det blev.Man fick ligga och hålla i sig i sängen.Hur länge detta höll på har jag ingen aning om för jag lyckades gunga mig till sömn.

Uppe med tuppen var jag och stod utanför frukostbuffén innan den öppnade.Intog min frukost,ensam,de andra sov. Kröp sedan ner i sängen igen och vid halv tio tiden gungade det igen, galet mycket och man är inte kaxig då.

Detta gungande höll väl på i drygt en timme.

Halv tolv var det dags för ett besök på SPA avdelningen för 50 minuters massage,riktigt skönt.


Kände mig riktigt behaglig i kroppen efteråt,mer massage måste bokas in framöver.

Lite shopping blev det med,hittade en SUPER SNYGG väska som det stod CARINA på,ja om du frågar mig i alla fall. Kunde helt enkelt inte motstå den,fastän den var dyr...

Sedan blev det en räksmörgås till lunch.

Jag ångrar inte att jag åkte med,detta blev en riktigt bra och trevlig resa tillsammans med Camilla,Ulla,Benny, Tomas,Maarten och Jocke.

   


I dag söndag var det dags för taxflickorna att springa. - 7 visade termometern,bra inga svamp plockare ute och myggfritt.Vet ni vad som dyker upp då och förstör ett kanon drev ? En orienterare,inte bara vi jägare som är knasiga och springer runt i skogen då det är minusgrader ute.

När Nora och Diza fått jagat var det dags att åka hem,byta kläder för att ta en sväng till Ikea.Ja här ligger man inte på latsidan inte.

Nu sitter jag vid öppna spisen,elden sprakar så där mysigt ,jag är mätt,pågränsen till matkoma och jag vet att så fort datorn lämnar mitt knä så somnar jag.

Men jag måste hålla mig vaken,vill inte missa solsidan.


Låt inte andras beteende förstöra din inre frid. 


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards