Carina´s Blogg

Direktlänk till inlägg 10 juni 2013

Flera hundra tusen...

Av Carina - 10 juni 2013 19:30

Vissa personer har en förmåga att röra till det värre än andra.Ja så startade min dag på jobbet,och personen i fråga fick andra personer att missförstå varandra och det blev mycket irritation.Jisses vilken cirkus,som sedan slutade bra.Men måste pratas om i morgon.Saker och ting måste redas ut enligt min uppfattning.Och folk som ställer till och förstör måste få vetskap om detta.

Jag tror vi behöver sommarlov nu.Men än återstår det 7 arbetsdagar innan vi kan checka ut från skolan.


Blir så fruktansvärt less,det börjar bli lite väl jobbigt nu.Fick ytterligare en kreditupplysning i dag och tyvärr hade dom stängt för dagen då jag ringde.

 Detta tar så fruktansvärt mycket energi i från mig,att ni bara skulle veta.

Alla samtal som ska ringas,brev som ska skickas osv osv.Och frågan är hur länge alla beviljade krediter finns kvar på mig ? Kommer aldrig mer att bli beviljad något om jag nu skulle behöva det för jag har ju blivit beviljad flera hundra tusen nu   


En spännande smakkombination av smarrig avokadokräm och sockersaltad torskfilé! Sockersaltad torsk med avokadokräm är en magnifik fiskrätt med sprudlande färger, som serveras tillsammans med fräsch sallad av sockerärter, dill, potatis och rödlöksvinägrett. En riktig fempoängare!

Tyvärr var min avokado omogen så jag fick nöja mig med enbart gräddfil,men det var gott det med.


Ingen vet hur det blir sedan,men alla kan göra något bra av nuet.


Kram

Carina






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 16 april 2020 07:00

Det är så overkligt, konstigt och skrämmande med covid-19.Jag har nog inte riktigt förstått allvaret i det. Man får höra om det på radion,tv och bland sociala medier.Det har på någotvis varit så overkligt, tills i går då vi fick det tragiska besked...

Av Carina - 27 mars 2020 06:30

Det var en månad sedan jag skrev sist och mycket har hänt i världen sedan dess. Jag försöker att inte tänka så mycket på covid-19.Visst är det fruktansvärt för dom som blir drabbade,men jag kan inte sluta leva eller stänga mig inne.   Vårt gymn...

Av Carina - 26 februari 2020 14:30

Gör mer av det du älskar att göra. Det som får dig att må bra. Livet är för kort för något annat. Att medvetet boka tid med sig själv för att må bra och njuta är en viktig del i att varauthållig. Att gilla vad man tar sig för, skapar en go känsla i...

Av Carina - 16 februari 2020 14:00

Träna hjärtat    Ditt hjärta är din kropps viktigaste muskel och med regelbunden motion får du ett starkare hjärta. Om du tränar och rör på dig dagligen halverar du risken att drabbas av hjärt- och kärlsjukdom jämfört med om du har en stillasittand...

Av Carina - 12 februari 2020 15:30


Igår började Weight Trainer PRO, bokade in mig på första grupp passet kl 18:00. Fem stationer hade vi och man var 40 sekunder på varje station sedan bytte man.Vi körde fyra varv och alla gjorde efter sina förutsättningar.Riktigt tufft men roligt.Vi h...

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards