Carina´s Blogg

Direktlänk till inlägg 9 maj 2013

Succe i skogen

Av Carina - 9 maj 2013 21:15

Mycket frisk luft blev det i dag,härligt   Vädret var helt på min sida fram till ca 19:30 då regnet kom,men det var inte många droppar.

Kent har varit i Jönköping på jaktmässan - Elmia, med sina kompisar och jag vet inte om dom slog vad om presenten han kom hem med till mig.Men en av dem trodde att Kent skulle få sova hos hundarna i natt.Jag är nog en elak och sträng fru   

 Nya jaktkläder till mig och jag tror jag kommer att göra succe i skogen ihöst.För jaktkläder ska man ha på sig då man jagar eller hur


Emmie och jag har pratat en del om kost utan kolhydrater och viktminskning,detta har givit mig inspiration,tack för det Emmie.

Kan varmt rekommendera er kostdoktorns sida  På måndag ska jag testa en vecka utan kolhydrater och se hur det funkar.Och förhoppningsvis blir min fot bättre snart så att jag kan gå min runda.

 

Min middag i dag bestod av sallad,skinka,mosarella ost,ägg,majs,körsbärstomater och yoghurtsås med MYCKET vitlök så nu stinker jag   


Du är aldrig så ensam som när du inte tycker om dig själv.


Kram

Carina

 
 
Micke

Micke

13 maj 2013 13:00

Men....akta dig för bockarna i skogen om du ska bära dessa jaktkläder :)

http://www.mikael82krlsson.bloggplatsen.se

Carina

13 maj 2013 13:03

Haha ja dom är farliga dess bockar ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 16 april 2020 07:00

Det är så overkligt, konstigt och skrämmande med covid-19.Jag har nog inte riktigt förstått allvaret i det. Man får höra om det på radion,tv och bland sociala medier.Det har på någotvis varit så overkligt, tills i går då vi fick det tragiska besked...

Av Carina - 27 mars 2020 06:30

Det var en månad sedan jag skrev sist och mycket har hänt i världen sedan dess. Jag försöker att inte tänka så mycket på covid-19.Visst är det fruktansvärt för dom som blir drabbade,men jag kan inte sluta leva eller stänga mig inne.   Vårt gymn...

Av Carina - 26 februari 2020 14:30

Gör mer av det du älskar att göra. Det som får dig att må bra. Livet är för kort för något annat. Att medvetet boka tid med sig själv för att må bra och njuta är en viktig del i att varauthållig. Att gilla vad man tar sig för, skapar en go känsla i...

Av Carina - 16 februari 2020 14:00

Träna hjärtat    Ditt hjärta är din kropps viktigaste muskel och med regelbunden motion får du ett starkare hjärta. Om du tränar och rör på dig dagligen halverar du risken att drabbas av hjärt- och kärlsjukdom jämfört med om du har en stillasittand...

Av Carina - 12 februari 2020 15:30


Igår började Weight Trainer PRO, bokade in mig på första grupp passet kl 18:00. Fem stationer hade vi och man var 40 sekunder på varje station sedan bytte man.Vi körde fyra varv och alla gjorde efter sina förutsättningar.Riktigt tufft men roligt.Vi h...

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards