Carina´s Blogg

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Carina - 25 december 2012 19:00

Tänk att det snöar varje dag,helt otroligt att det finns så mycket snö där uppe.

Skottade ur hundgården på förmiddagen,sedan blev det en promenad ner till sjön.Det är tungt att gå i snön,man blir rätt varm och lagom svettig på ryggen.

Nu är första julen avklarad i detta hus.Snart har vi bott här i ett år,tiden verkligen rusar i väg.


Tjejerna kom till oss i går och Isabella frågade,är det ok om jag stannar till onsdag? självklar är det de svarade jag.

Men det tog inte många timmar innan hon hann ändra sig.Då utgång i stan med vännerna lockar mer än ett soffhäng med mamma   

Bra att hon går ut och roar sig tycker jag,man måste passa på medans man är ung,Richard är ju i Thailand och roar sig och då ska ju även hon passa på.

Gabriella har åkt till sin kompis Johanna och blir borta i några dagar.


Middagen är nu avklarad en av mina favoriter

 

Dillstuvad potatis med lax   


När middagen var avklarad såg vi på Åsa Nisse,den som nyligen gått på bio.Ja den var väl si så där.Jag lyckades i alla fall att somna till den.

Nu väntar jag på att se återträffen i Så mycket bättre kl 20:00 Fick skivan av Isabella ochden går varm här hemma,så himla bra är den.

Och där efter blir det Änglagård-tredje gången gillt.Men jag är tveksam till att jag fixar se hela filmen,lär väl somna i soffan.


Hoppas ni får en mysig kväll

Kram

Carina



Av Carina - 25 december 2012 09:45

Vi hamnade nog alla i matkoma här hemma i går.Helt utslagna och övermätta intog vi soffan och bara mös då julklappar och julmat var avklarat.


 


   

Tjejerna hade köpt så fina julklappar i Londond   

Vi hade även en rump tävling Gabriella och jag.Hon påstår att jag har STOR rumpa och att hennes STORA rumpa har hon fått från mig.Men jag tror hon har fel,kolla själva

 

Haha ja vi är nog knasiga familjen,men kul har vi i alla fall    


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards