Carina´s Blogg

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Carina - 7 april 2011 20:54

Det blir inget ligg nu,nej jag tror musslan slöt sig faktiskt  

  Tror bestämt att jag ska köpa en sådan tröja är ju ett stor FAN av Solsidan

Man kan beställa tröjan här >>>




Av Carina - 7 april 2011 20:45

I dag kom jag på en sak som fick mig att le med hela ansiktet   

Om det inte blir operation nästa torsdag kan jag springa vår ruset 24-25 maj och blodomloppet 8 juni   

Så då blir det snart dags att börja springa i mottionsspåren i Ågesta. Så det är nu med dubbla känslor som ja står inför denna operation...


Oj vad det har blåst ute i dag,man är liksom fångad av en storm vind.Det ska tack och lov av ta till natten.Dom lovar visst sol till helgen,det tackar jag vädergudarna för   Tänkte köpa lite blommor att sätta ute nu till helgen.

Jag är en riktig blomster tjej  Längtar även till den dag då jag åker ner till växthusen i Tungelsta och lastar min bil full av blommot.Att gå i deras växthus och välja blommor är som en fröjd.Åhh vad jag längtar till sommaren.


Kram

Carina




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards