Carina´s Blogg

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Carina - 1 november 2011 22:30

Har suttit i skolbänken i dag och gjort en examination i PIM.Hoppas jag blir godkänd   

Fick i dag veta att jag troligtvis måste gå tillbak till den klass jag trodde jag skulle slippa.Känns inte bra


Jag har nog världens snällaste och BÄSTA jobbarkompis.Inte nog med att hon får stå ut med mig och mitt prat, hon följer till och med hem mig hem efter jobbet och hjälper mig med att få lite ordning och reda på kaoset i mitt hem.

Camilla TACK för att du finn vid min sida  Du har verkligen uppmärksammat hur stressad jag är och jag är oerhört tacksam för din hjälp.

Det går framåt i renoveringen,men det är långt i från klart.Håller även på att rensa och slänga en massa prylar jag ej använder.


I morgon ska vi in till söder och få lära oss att kommunicera med varandra.Hoppas det blir en lärorik dag.


God natt och sov så gott

Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards