Carina´s Blogg

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Carina - 21 oktober 2011 16:00

Tänk om alla fredagar vore som denna.Då skulle jag vilja ha fredag hela veckan.

Har nu varit in till Vita Bergens Hälsocenter  och fått massage av Magarete.

Det var underbart skönt och jag ska tillbaks om två veckor igen.

  Efter massagen gick jag en promenad i det vackra vädret.Var även in i olika butiker och ögon shoppade.

Camilla ringde mig och vi pratade länge.Hon sa att jag var så välkommen till jobbet på måndag och att det är många som ser fram i mot att jag kommer tillbaks.

En person hade sagt,Bra att Carina är tillbaks med sin energi igen   

Förstår ni vad jag har att leva upp till på jobbet glad,glädjespridare med massor av energi.

Tjoho here i come    


Kläderna jag köpte i Tierp är dessa

    


Kram

Carina 



Av Carina - 21 oktober 2011 07:46

Sista dagen på min sjukskrivning i dag.Dessa åtta veckor har varit välbehövliga för att komma i gång med min fot,och först nu kan jag säga att jag är redo att börja jobba igen.

Fick igår mail från min närmaste rektor där det stod vart jag ska jobba i för klasser då jag kommer tillbaks osv.

Ska strax åka till Trångsund för att att sola,hem och duscha,en blir det in till Söder för att få massage.Ska bli så skönt.

Förhoppningsvis skiner solen när jag är klar och då tänkte jag passa på att strosa runt lite och njuta av det vackra Södermalm.


Det finns en viss person som har en förmåga att låta så fruktansvärt otrevlig mot mig.Som om jag satte en kniv i ryggen på personen i fråga varje gång jag tilltalar den.

Jag har alltid fått lära mig att behandla andra så som du själv vill bli behandlad.

Har testat det då,fast i omvänd verson.Jag låter lika otrevligt som personen låter mot mig.Det är inget trevligt och stämningen blir olidlig.

Testade att låta överdrivet trevligt,men inte heller det fungear.Så nu sist la jag bara locket på och gick undan.

Tänkte det som inte syns det finns inte   


Kvinnor och deras komplex.....

I går då jag var hos Lena och vi besökte hennes favorit klädesbutik,hittade vi båda en massa kläder.Dessa skulle då provas innan inköp och  jag är ju lite blyga av mig.Lena tyckte att vi skulle vara i samma provrum   Men nej det går inte, men sedan tänkte jag va fan hon kan inte annat än kräkas då hon se mig så det får jag väl ta.

Lena gillar inte sina ben och jag gillar inte min mage.Så där stod vi och beklagade oss.Om det nu hade varit två män i denna provhytt inte hade dom stått där och beklagat sig.Nej dom hade bara bytt om och klappat sig stolt på magen och skitit fullständigt i komplex.


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards